Infringement upon Public Interests
Harassment Goes Everywhere
Infringement upon Public Interests by Falun Gong
Following examples are destructive activities conducted by Falun Gong cult: 
Over 100 cases of destroyed public communications facilities;
Tens of thousands of junk e-mails monthly;
A maximum of several million harassing phone calls monthly;
By August 7, 2007, China’s civil satellites had received 252 attacks from the Falun Gong cult.
Some people don’t think these are committing crimes. Instead, they advocate these activities openly and have even spread the ways of conducting such activities on the Internet. Who are they?
On the evening of March 5, 2002, the trunk fiber optical cables in Changchun and Songyuan cities, Jilin Province, were cut by a few Falun Gong members – Zhou Runjun, Liu Weiming, Liang Zhenxing and Liu Chengjun, and were inserted with contents propagandizing Falun Gong. Thousands of local citizens cannot receive normal TV signals.

The equipment used by Falun Gong members.
In October 2002, an American Chinese as well as Falun Gong member Li Xiangchun was caught while attempting to destroy the communication cable in Yangzhou, Jiangsu Province. He claimed at the court that his activity was not violating laws since it served for disseminating the “Dafa”.
According to incomplete statistics, the Falun Gong cult had conducted some 100 such destructive offences in the Chinese mainland by the end of 2006.
※ Article 124 of the Criminal Law of the People's Republic of China: A person who sabotages broadcast or television facilities or public telecommunications facilities and thereby endangers public security shall be liable to imprisonment for a term of three to seven years and; if circumstances are serious, to imprisonment of no less than seven years.
Why are Falun Gong followers so interested in damaging public communications facilities?
Minghui Net, the official mouthpiece of the Falun Gong cult, provides the answer. “Visit Minghui Net if you want to learn about anything significant,” the leader of Falun Gong Li Hongzhi once told his followers. 
[image: image6.jpg]RE S, b BT

FELALAR A AL S IE X 22

. EEE P
. TERE O
TR
O x$¥ @

- BHSER (B)

o mEEEREST
wrspemene ). | BRDEN DEFRERZN T EEENEFAY0GED

[AEM200451 A1H]




The following picture shows an article carried on Minghui Net: “It Is Heroic Righteous Act to Insert Falun Gong Contents in a TV Program”.
In this article, Falun Gong practitioners are abetted as follow: Any action to safeguard human rights in a peaceful way is rational and legal. To insert Falun Gong contents in a TV program, is just a way of spreading information and expressing their voices, and does harm neither to the audience nor to the facilities… Informing the public of the truth through such a way is to safeguard the public’s right of being in the know and protect the public interests.
Moreover, a number of articles have been published on Minghui Net to share the experience of destroying public communications facilities.
 “Ode for Inserted Broadcasting” published on Minghui Net on September 29, 2003 encouraged the act of attacking satellite. The content is as follow: I am happy to learn that Dafa disciples clarified the facts of Dafa to the public by means of inserting programs in China Educational TV, CCTV and a dozen more provincial TVs at 9 o’clock on August 12 and 13, 2003. Dafa disciples are reanimated to a great extent. I would like to extend my congratulations and respect to those participating in this act. 
In addition, the website provides abundance of dictations and articles abetting disciples to send junk e-mails and make annoying phone calls.
“Share of Experience of the Telling-Truth-over-Phone Team in Sydney” released on Minghui Net on December 24, 2006 claimed that Dafa disciples from almost all over the world joined in such teams in the worldwide and there were often organized actions to make phone calls to the key regions and key industries within China.
“A Reflection on Collecting and Making Truth-telling Phone Calls” released on Minghui Net on January 19, 2007 instigated Falun Gong practitioners to collect phone numbers and make annoying phone calls. It was dictated as follow: to collect numbers city by city and classify by categories such as street offices, residents committees, villagers committees, or public security bureaus, substations, dispatched stations and houses of detention, or press and information organs, etc. Once collected, it must be submitted to Minghui Net immediately.
According to incomplete statistics, there are over 30 million junk e-mails sent to China’s mainland from abroad monthly. 
Falun Gong organization admitted on its website that they made more than 8 million annoying phone calls to China from abroad by virtue of technical means during January and February in 2004.
It is an important innovation to write down contents propagandizing Falun Gong on the paper currency. 
On February 25, 2006, Li Hongzhi told Falun Gong practitioners, “Some people have suggested writing “Falun Dafa is great” or “Quitting the Party” on Renminbi. I think that's a terrific idea. You can't throw away money, and you can't destroy it.”
[image: image1.jpg]



[image: image2.jpg]



[image: image3.jpg]



Falun Gong slogans written on the paper currency
※　Article 18 of the Law of the People's Republic of China on the People's Bank of China: Any counterfeiting, altering or illegal printing or minting of Renminbi is prohibited. Selling or buying counterfeit or altered Renminbi is prohibited. Transportation, possession or use of counterfeit, altered or illegally printed or minted Renminbi is prohibited. Deliberate damaging of Renminbi is prohibited. Illegal use of the image of Renminbi in propaganda materials, publications or other commodities is prohibited. 
Article 27 of the Regulations of the People's Republic of China on the Administration of Renminbi has regulated that: The following mischief against RMB is forbidden: (1) Deliberate damage of RMB.
What else? Interfering civil satellites.
The satellite Sino I carrying dozens of TV channels of the Chinese mainland was attacked on June 23, 2002, by Falun Gong’s illegal signal sent from Taiwan.
Falun Gong supporters do not think it as committing crimes. They instead regard their actions as safeguarding China’s Constitution and international conventions. The way Falun Gong speculates to protect themselves from being condemned for their attack against the communication satellite is so strange that it is totally incompatible with the global views.
※　According to UN Charter and relevant conventions and radio regulation of the International Telecommunication Union, it is illegal to deliberately disrupt or jam normal satellite TV broadcasting.
[image: image4.jpg]DT
14
/ %

5

.r/

oEes a

1

P




Transmission sketch map of satellite Sino I.
[image: image5.jpg]Datsl amv‘{&,eﬂt





The record of satellite Sino I being attacked by Falun Gong.
During a period from June 23, 2002 to August 7, 2007, civil satellites including Sino I, Asia Pacific Sat VI and Asia 3S received 252 attacks with a total length of 160 hours by the Falun Gong organization.
Which legal society or organization would conduct such activities in this world?
PAGE  
1

